sobota, 21 stycznia 2012

jest wiele religii, ale wiara jest tylko jedna, miłość.

Codziennie tęsknię za Tobą po raz ostatni.









Mam nadzieje, że moje dzieci nie będą tak pojebane jak ja.










Tego wieczoru sama oglądała księżyc a w pokoju były z nią tylko nocne owady i błąkające się myśli. To taki stan, że idziesz ulicą i modlisz się, żeby ktoś w Ciebie wjechał.








          


 Bezwstydnie rozbierasz moje emocje.








K
O
C
H
A
M

C
I 
Ę
















  I promise you to love the hardest way. 








 Być może gdzieś na świecie spaceruje w tej chwili moja druga połówka , ale jak na razie jestem w całości  . Więc dzięki . 










Nie mogę obiecać Ci,że spędzimy ze sobą resztę życia. Jesteśmy młodzi nie wiemy co przyniesie nam los. Jednak mogę szczerze powiedzieć, że w tej chwili jesteś najważniejszą osobą w moim życiu. Tyle musi wystarczyć.

 






-Kocham Cię.
- Ale...
- Nie, nic nie piłem.  





często ludzie wybaczają innym, tylko po to aby tamci wciąż byli cząstką ich świata.






Trudno pokazać więcej komuś, kto widzi tylko tyle, ile chce widzieć. 







Gdybyś pokazał, że tęsknisz, było by o wiele łatwiej.





  Motylki w brzuchu karmię aspiryną, bo miłości zabrakło. 








Grawitacja łóżka nie zna granic .









Zatraciła się w jego umyśle, sposobie mówienia, oczach i duszy, biedna nie zauważyła jednak, że jego serce pokrywa lód. 








Polski alfabet zawiera 32 litery, słownik języka polskiego miliony haseł, a mi na usta ciśnie się najczęściej tylko 'kurwa'.



 


Marzenia w kształcie czerwonego serca. ♥





Kochając patrz w oczy, one się nie starzeją.



Najbardziej poczujesz brak jakiejś osoby, kiedy siedząc obok niej, będziesz wiedział, że już nigdy nie będzie tak jak dawniej..







Dostrzegłam Twoje spojrzenie skierowane w moje odbicie w szybie, zmieszałeś się spuszczając wzrok ale nie dostrzegłeś że moje serce biło wtedy szybciej. 








Zapałki 10. gr, dynamit 10 zł, widok spalonej szkoły - bezcenny.




8 komentarzy:

  1. Najbardziej poczujesz brak jakiejś osoby, kiedy siedząc obok niej, będziesz wiedział, że już nigdy nie będzie tak jak dawniej.. <3 Święta racja , niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetne. Ja już nie mam słów na te niektóre opisy. Po prostu cudowne, wspaniałe i piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre opisy są bardzo mądre... Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdj urocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem dobry pomysł na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your blog!!! Check mine we could follow!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    OdpowiedzUsuń