poniedziałek, 16 stycznia 2012

Niech Cię nie dopadnie tam gdzieś z dobranocki zły jeż.

prawdziwy przyjaciel, kiedy mówi swoje tajemnice drugiemu, nie musi dodawać "ale nikomu nie mów". <3 





Witaj w czasach gdzie DEPRESJA jest częstsza niż przeziębienie









Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka jest przyjaźń..






Gdybyś wiedział jak mnie irytujesz to sam byś sobie przypierdolił. 









 Najmniej mówimy o rzeczach, o których najwięcej myślimy.







Rozpalić możesz jedną iskrą ogień, ale jedną kroplą potem go nie ugasisz.. 







 Gdy stare uczucie odnawia się z podwójną siłą, dylemat rozmyślań powraca.






Od dzisiaj jestem wolna. Od dzisiaj już Cię nie kocham. Tylko muszę to jeszcze zapamiętać... 








Nie trać siły i nerwów, nie przekonuj do swych racji, ludzi którzy z zasady nie przyznają Tobie racji. 










Jeśli wierzysz i czujesz nie bój się walczyć o swoje, słuchaj co wrzeszczy serce Twoje !  








To uczucie gdy przytula się osobę na którą się tak długo czekało. Bezcenne  .






W słuchawkach czuję się bezpieczniej !

4 komentarze:

  1. Tak zdecydowanie to uczucie jest bezcenne ! <3 Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Witaj w czasach gdzie depresja jest częstsza niż przeziębienie" heheh dobre xD
    Zapraszam do mnie i do mojej przyjaciółki Galaxy :**
    oczywiście że obserwuje Twojego bloga i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna porcja przepięknych cytatów! lubię to! :]

    OdpowiedzUsuń