wtorek, 10 stycznia 2012

Nigdy nie przestawaj próbować !


być może to jak się teraz czuje jest spowodowane zbyt wygórowaną ilością nadziei lub po prostu idiotyczną naiwnością . 







Może, życie z każdym dniem traci kolor  ?







Poczekam. Przyzwyczaiłeś mnie do czekania.





i kurwa pierdole już nie mogę . Nie mogę wytrzymać bez Ciebie , nie potrafię, może nie chcę . Jesteś w każdej mojej myśli . Za dużo Ciebie , za dużo. 






Co było, nie zniknie, nie przeminie z wiatrem, Zakotwiczyło w sercu, stało się teatrem, Teatrem wspomnień, których nie da się zapomnieć .






Wiesz.. jeśli na czymś Ci zależy, to wypadało by o to walczyć. 







 esencja wolności zawarta w twoich objęciach . ♥ 







Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. 




- Chciałbym Ci powiedzieć, że zjadłem Ci jabłko..
- Zabiłabym Cię, ale.. jestem teraz zbyt zajęta zjadaniem Twojego drugiego śniadania! :D

 

 

 

 

 

optymista widzi światło w tunelu... a maszynista debila na torach…

 

 

 

 

 Nikt nie jest doskonały dopóki się nie zakochasz. 

 

 

 

to o czym teraz marzę, to całkowity, kompletny reset. 





Jestem zazdrosna o każdą dziewczynę , którą kiedykolwiek przytuliłeś. Bo przez jeden moment , miała w ramionach cały MÓJ ŚWIAT ! ♥   

 

 

 

 

 Żeby wygrać wyścig, trzeba w nim wystartować

 

 

 

 

  I wtedy życie okazuje się być jak domino, gdy nie wychodzi jedno, wali się wszystko. 

 

 

 

 

 

I wtedy życie okazuje się być jak domino, gdy nie wychodzi jedno, wali się wszystko. 





W bliskim kontakcie z Nim doznawałam dziwnej polaryzacji pragnień. Bo jakaś cząstka mnie chciała uciekać przed Nim z wrzaskiem “pali się”. A inną, bardziej lekkomyślną cząstkę nęciła potrzeba sprawdzenia jak bardzo mogę się do niego zbliżyć i... nie spłonąć.

3 komentarze:

  1. No niby tak , nikt nie jest doskonały dopóki się nie zakochasz no ale jeśli się w kimś zakochasz no to musisz akceptować jego wady ... Nie u każdego się to da no ale Nigdy nie przestawaj próbować !

    OdpowiedzUsuń
  2. noo dokładnie strasznie męczące;d
    git notka:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja staram się być tym DEBILEM NA TORACH...

    OdpowiedzUsuń